تشریح برنامه های هفته دولت در جهرم

شفیعیان با تشریح برنامه های هفته دولت در شهرستان جهرم از افتتاح و آغاز به ساخت ۴۰ پروژه عمرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۲ شهریور) در نشست با خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های هفته دولت در شهرستان جهرم به بهره برداری و آغاز به ساخت ۴۰ پروژه عمرانی در شهرستان جهرم خبر داد  و گفت:  این پروژه ها در حوزه راه سازی، بهداشت و درمان، اشتغالزایی، گازرسانی، آموزش و پرورش، آبرسانی، بهسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی و ... است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه تمام پروژه هایی که به بهره برداری می رسد به طور کامل تکمیل بوده و آماده افتتاح هستند، افزود: هیچ پروژه نیمه تمامی در برنامه های هفته دولت گنجانده نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها با اعتباری افزون بر ۱۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح و بهره برداری می‌شود، بیان کرد: ۱۲ پروژه شاخص در طول هفته دولت در شهرستان جهرم کلنگ زنی می‌شود که از جمله آن کلنگ زنی محور دوم باند جهرم - لار، بخش اعصاب و روان بیمارستان ۳۱۰ تخته خوابی جهرم است که در سه طبقه ساخت آن آغاز می شود.

 

شفیعیان به پروژه های حوزه اشتغال نیز اشاره کرد که به همت سرمایه گذاران در دست اقدام بوده و در هفته دولت پنج پروژه در این زمینه بهره برداری می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها در زمینه تولید آبلیمو، رب گوجه، سردخانه و... است، ادامه داد: اعتبار این پروژه ها نزدیک به ۴۱ میلیارد تومان بوده که امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از آنها شاهد اشتغال جوانان شهرستان باشیم.

 

فرماندار ویژه جهرم از کلنگ زنی زمین چمن های مصنوعی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای کلنگ زنی و آغاز به احداث تعداد پنج زمین چمن مصنوعی در هفته دولت تدارک دیده شده که در روستاهای شهرستان جهرم انجام می شود.

 

شفعیان همچنین از بهره برداری پروژه های حوزه درمان و سلامت شهرستان جهرم در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها شامل بهره برداری از چند خانه سلامت و پایگاه درمانی و کلنگ زنی پروژه پانسیون همراه بیمار در ۶ طبقه است.

 

وی گازرسانی به روستاهای بخش سیمکان و کردیان، بهره برداری از چند مدرسه، احداث مخزن و تعویض شبکه آب روستایی با اعتبار بیش از پنج میلیارد تومان و کلنگ زنی پیست موتورسواری و اتومبیل رانی را از دیگر پروژه هایی عنوان کرد که همزمان با هفته دولت در شهرستان جهرم بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

 

 

 

کد خبر 963873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha