برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و هنری «انصارالحسین» در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی گفت: ویژه برنامه های فرهنگی و هنری با عنوان «انصارالحسین» به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در ایام ماه محرم برگزار می شود.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت های فرهنگی کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در ایام محرم، گفت: طرح «دهه محرم؛ هر روز با شهدا» از جمله فعالیت های فرهنگی این کانون است که در قالب آن عکس و قسمتی از وصیتنامه شهدای شهرستان جهرم به مخاطبان فضای مجازی معرفی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: همچنین در این طرح به معرفی شهدای محله همراه با تصویر قبور مطهر شهدا جهت زیارت مجازی اقدام می کنیم.

 

وی بارگذاری کلیپ و عکس نوشته با موضوع محرم و شهدا را از دیگر برنامه ها دانست و بیان کرد: همچنین عکس ها و تصاویر قدیمی از مراسم عزاداری محرم نیز در کانال های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

 

صادقی از برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و هنری با موضوع محرم خبر داد و اظهار کرد: مسابقه نقاشی محرم ویژه کودکان و نونهالان، مسابقه عکاسی محرم ویژه نوجوانان، مسابقه مقاله و شعر محرم ویژه عموم و مسابقه فیلم کوتاه محرم با موضوع شعرخوانی کودکان و نونهالان از جمله برنامه های این کانون فرهنگی و هنری به مناسبت ماه محرم و عزای سید و سالار شهیدان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به اینکه از روز پنجم محرم تا روز تاسوعا  قرعه کشی روزانه از اعضاء کانال و اهدا ۲ عدد کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی انجام می شود، خاطرنشان کرد: قرعه کشی ویژه در روز عاشورا با اهداء سه کارت هدیه یکصد هزار تومانی به اعضای کانال کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» انجام می شود.

 

وی به برنامه های سوگواری ایام شهادت امام حسین (ع) در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» جهرم اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم عزاداری امسال و با رعایت کامل قوانین بهداشتی در فضای باز مدرسه جنب این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود.

 

صادقی با اشاره به اینکه برنامه های عزاداری نیز شامل سخنرانی، مداحی و روضه خوانی، روایتگری و پخش کلیپ شهدا است، خاطرنشان کرد: همزمان با برنامه های هیئت در ایام محرم و با توجه به شرایط کرونایی، فعالیت کانال انصارالحسین (ع) در فضای مجازی و با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی با محوریت محرم آغاز به کار می می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» با اشاره به اینکه این مراسم در دهه اول محرم هر شب از ساعت ۲۱ و به مدت یک و نیم ساعت برگزار می شود، تصریح کرد: فضاسازی و سیاهپوش کردن فضای مسجد و محله با نصب پرچم محرم بر دیوار تمام کوچه ها و بلوار اطراف به همت بچه های مسجد انجام شده است.

 

کد خبر 964117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha