۱۰۴ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می شود

خالقی با برشمردن برنامه هفته دولت اداره کل راه و شهرسازی استان، گفت: همزمان با هفته دولت ۱۰۴ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « رضا خالقی» امروز(3 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت طرح های ویژه مسکن و راه سازی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: در طول هفته دولت  ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طرح در حوزه راه و شهرسازی کلنگ زنی یا بهره برداری می شود.

 

 

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن طی هفته دولت تعداد 104 واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان می شود، افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این تعداد واحد مسکونی اعتیاری حدود 13 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

خالقی با اشاره به پروژه ها حوزه راه،  ابراز کرد: پروژه‌های کفسازی و بهسازی خیابان فردوسی خرم‌آباد با ۲ میلیارد تومان و  و کفسازی و بهسازی محور طالقانی و بازار کهنه الیگودرز با هزینه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

وی ادامه داد:  افتتاح کتابخانه دینارآباد بروجرد با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان وافتتاح تقاطع کزنار الیگودرز با ۲ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی در  هفته دولت است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار کرد: محور کوهدشت - دم زانوگه به طول پنج کیلومتر و کتابخانه ویسیان شهرستان چگنی از طرح های است که در طول هفته دولت کلنگ زنی می شود.

 

خالقی اظهار کرد: پروژه راه سازی محور کوهدشت_ دم زانوگه با مبلغ پیمان ۲۶ میلیارد تومان و کتابخانه ویسیان با مبلغ پیمان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی می شود.

کد خبر 964136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha