۱۰۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی ایلام افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی ایلام از افتتاح ۱۰۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «زهرا همتی» روز دوشنبه(۳ شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۱۰۵واحد مسکونی مددجویان همزمان در مناطق مختلف استان افتتاح شد.

 

وی تصریح کرد: از این شمار ۹واحد در آبدانان، ۶ واحد در ایلام، ۶ واحد در ایوان،  ۹واحد در بدره، ۴۴واحد در دره شهر، ۱۰واحد در دهلران، ۱۰واحد در چرداول، ۲ واحد در سیروان، ۶ واحد در ملکشاهی و ۳ واحد نیز در مهران است.

 

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه شروع به کار نخستین مرکز مثبت زندگی در استان را دیگر برنامه این اداره کل در هفته دولت است، افزود: این مرکز در شهر ایلام همزمان با هفته دولت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

همتی افتتاح ۸ طرح اشتغالزایی مددجویان را برنامه دیگر این اداره کل در هفته دولت امسال اعلام کرد و یادآورشد: ۲ موسسه خیریه توانبخشی نیز همزمان با این هفته در شهرستان دهلران افتتاح خواهند شد.

 

مدیرکل بهزیستی ایلام  افزود: همزمان با گرامیداشت هفته دولت خدمات توانبخشی کلینیک جامع توانبخشی، مرکز مشاوره حضوری و مرکز ژنتیک شهر ایلام به صورت رایگان به عموم مردم ارایه می‌شود.

 

وی خدمات مرکز توانبخشی ایلام را شامل کاردرمانی، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی عنوان کرد و گفت: خدمات مرکز مشاوره و ژنتیک نیز شامل ارایه مشاوره‌های رایگان حضوری به عموم مردم است.

کد خبر 964184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha