لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام و گره گشایی از مشکلات مردم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پیامی به مناسبت هفته دولت؛ تکمیل پروژه های نیمه تمام و گره گشایی از مشکلات مردم را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت آورده است:

 

شهیدان رجایی و باهنر الگوی تمام عیاری برای کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. این دو شهید عزیز نماد خدمت، مردم داری، دلسوزی و فداکاری، عشقی قلبی به ولایت و به معنی دقیق کلمه انقلابی هستند و نامگذاری ایام شهادت ایشان به عنوان هفته دولت اقدامی پسندیده و الهام بخش است.

 


انقلاب اسلامی در این 41 سال به واسطه مجاهدت طیف عظیمی از کارگزاران خدوم و پاک دست و انقلابی توانسته است دستاوردهای بزرگی را در حوزه های زیرساختی و پیشرفت و آبادانی کشور داشته باشد و امروز شاهدیم که علی رغم تحریم های کمرشکن و جنگ تمام عیار اقتصادی که توسط استکبار جهانی بر ما تحمیل شده با وجود مشکلات فراوانی که در معیشت و اقتصاد برای مردم عزیز و نجیب مان ایجاد شده است، اما خط مقاومت و مبارزه ادامه دارد و نظام جمهوری اسلامی توانسته است در عین فشارها، نیازهای اساسی کشور را تأمین کند و در مسیر خودکفایی و استقلال گام های بزرگی را بردارد.

 


اینجانب به نوبه خود، هفته دولت را به همه کارگزاران عزیز نظام اسلامی و به ویژه استاندار محترم کرمان و مدیران کل و فرمانداران و رؤسای ادارات و سازمان ها و زیرمجموعه خدوم ایشان تبریک عرض نموده، برای ایشان استمرار توفیق در خدمتگزاری به مردم عزیز استان را خواستارم.

 


شرایط کشور خطیر و مهم است و به مدد الهی بدنه مدیریتی استان با انگیزه ای بالا به خدمتگزاری خود ادامه می دهند و با تکمیل پروژه های نیمه تمام و گره گشایی از مشکلات مردم از لحظه به لحظه دوران مسئولیت خود ذخایر ارزشمندی را برای سرای باقی جمع آوری نمایند.

 

توجه دقیق به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) که در دیدار با اعضای هیئت دولت ایراد فرمودند، در این زمینه راهگشا و الهام بخش خواهد بود. ان شاءالله 

 

والسلام علیکم و رحمة الله 
حسن علیدادی سلیمانی

کد خبر 964209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha