افتتاح ۴ هزار تخت بیمارستانی در حاشیه شهر تهران

نمکی گفت: امسال ۱۰ هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در کشور افتتاح می شود که ۴ هزار تخت آن مربوط به مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شهر تهران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «سعید نمکی» در مراسم افتتاح ۱۶۴ پروژه بهداشتی و درمانی که صبح امروز و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گفت: امسال با لطف خداوند و همکاری همه عزیزان شاهد پربارترین و پرثمرترین سال بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در توسعه زیر ساخت های نظام سلامت هستیم.

وزیر بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: امسال ۱۰ هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در سراسر کشور در حال آماده سازی می باشد و ۱۴۰۰ پروزه بهداشتی و درمانی در حال آماده سازی برای افتتاح می باشد، که بسیاری از این پروژه ها در مناطق کم برخوردار می باشد.

وی افزود: اگر تختهای بیمارستانی که در تهران هم در حال افتتاح است نگاه کنید جانمایی پروژه ها با سیاست محرومیت زدایی است و در مناطق کم برخوردار مانند ملارد، اسلامشهر و شهریار است که در این مناطق کمبود تخت بیمارستانی را داشتیم، و در دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان را شاهد بودیم.

نمکی بیان کرد: امسال و در سال آخر دولت در اوج تحریمها و در روبریی نابرابر با کووید ۱۹ همکاران ارجمند من در سراسر کشور اعم از پزشک، پرستار، تکنسین و سایر نیروها حماسه ای عظیم خلق کردند، در مبارزه با این بیماری و من  لحظات پر التهاب همکارانم را برای مبارزه با این بیماری فراموش نمی کنم.

وزیر بهداشت گفت: در نیمه دوم امسال تکمیل شدن پزشک خانواده، نسخه پیچی و نسخه نویسی دیجیتال را رقم خواهیم زد.

نمکی بیان کرد: در پویش راه سلامت هر هفته شاهد افتتاح پروژه های جدیدی خواهیم بود و با استعانت از شهدای عزیز کربلا و با یاد ۱۶۴ شهید مدافع سلامت که همواره یاد و داغ آنها بر دل ما خواهد بود این ۱۶۴ پروژه را برای استفاده هموطنان و برای کاهش آلام و درد های مردم در مناطق محروم افتتاح می کنیم.

کد خبر 964500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha