برگزاری همایش تجلیل از خادمان نماز دفاع مقدس

دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش تجلیل از خادمان نماز 8 سال دفاع مقدس همراه با فراخوان جمع آوری خاطرات شهدای دفاع مقدس خبر داد.

محمد کریمی یکی از برنامه های ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری را همزمان با دهه فجر، جمع آوری خاطرات نماز شهدا دانست و به خبرنگار شبستان گفت: همچنین همایش تجلیل از خادمین نماز 8 سال دفاع مقدس با حضور جمعی از ایثارگران و خانواده های شهدای استان برگزار می شود.

کریمی اظهار داشت: در کنار این همایش مراسم شب شعر و خاطره رزمندگان دفاع مقدس در مرکز استان برپا می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: خاطرات ایثارگران استان به نام خودشان در کتاب خاطرات رزمندگان و شهدا جمع آوری شده و به 22 خاطره برگزیده جوایزی اهدا می شود.

وی درباره دیگر برنامه های این ستاد گفت: اجرای طرح نماز شایستگان، برنامه مروجین فرهنگ نماز و طرح قرائت صحیح نماز فرزندان از جمله برنامه های اجرایی این ستاد در سطح استان است.

کریمی افزود: برگزاری نشست های تخصصی با محوریت نماز ویژه خانواده ها و دانش آموزان، مسابقه بهترین روش دعوت فرزندان به نماز، مسابقه مکاتبه ای نماز در بین دانش آموزان و مسابقه تالیف کتاب نماز از جمله برنامه های پژوهشی و آموزشی این ستاد است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال بختیاری گفت: فراخوان همایش نماز و رسانه ملی به تازگی در سطح استان از سوی ستاد مرکزی اقامه نماز اعلام شده و مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه سال جاری است.

پایان پیام/
 

کد خبر 96452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha