کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲۶۸ پروژه در گنبدکاووس/ بهره برداری از فاز دوم بزرگترین زنجیره تولید تخم مرغ در خاورمیانه

کریمی به کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲۶۸ پروژه در گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: ۲۱۵ پروژه در گنبدکاووس با اعتبار ۷۹۵ میلیارد تومان با حضور وزیر جهاد کشاورزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» صبح امروز (سه شنبه 4 شهریور) در آیین کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های هفته دولت در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد:امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی زنجیره تولید تخم مرغ شرکت کاسپین طلایی چیکا که جزو بزرگترین زنجیره های پرورش تخم مرغ در خاورمیانه است با ارزش 570 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

فرماندار گنبدکاووس  بااشاره به کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲۶۸ پروژه در گنبدکاووس ادامه داد: در هفته دولت 215 پروژه در گنبدکاووس به بهره برداری می رسد که می توانیم به افتتاح ۶۷۸ واحد مسکونی آسیب دیده از سیل  به ارزش نزدیک به ۵۹۸ میلیارد ریال، نیروگاه برق هوتن به اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، دو واحد آموزشی ۶ و ۱۲ کلاسه با مجموع اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال، افتتاح استخر چند منظوره با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال، کارخانه بسته بندی حبوبات و غلات با سرمایه گذاری ۲۳ میلیارد ریال و تامین آب شرب روستای مرزی «خیرخواجه علیا» با هزینه ۳۴ میلیارد ریال اشاره کرد.

 

کریمی یادآور شد: به منظور دسترسی و آنتن دهی تلفن همراه در هفته دولت عملیات اجرایی تاسیس و راه اندازی سایت بی.تی.اس  در ۲۰ نقطه شهرستان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و بهسازی شبکه فاضلاب شهری گنبدکاووس با ۶۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: پروژه های قابل بهره برداری در شهرستان گنبدکاووس شامل ۱۲۹ طرح عمرانی و ۸۶ پروژه اقتصادی است که 794 فرصت شغلی بهره برداری از این پروژه ها به وجود می آورد.

کد خبر 964531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha