​برنامه ریزی برای تولید دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن گوشت مرغ در کشور

خاوازی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده انتظار داریم تا پایان سال ۹۹ میزان تولیدات مرغ در کشور به دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «کاظم خاوازی» ظهر امروز (سه شنبه 4 شهریور) در آیین کلنگ زنی و بهره برداری از 268 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: با وجود تمام سنگ اندازی های دشمنان در بخش کشاورزی با مشکل رو به رو نیستیم و تلاش شد امسال مطالبات بخش کشاورزی به موقع به دست کشاورزان برسد و نسبت به سال های گذشته زودتر پرداخت شود.

 

وزیر جهاد کشاورزی به تأثیر رشد بخش کشاورزی در رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: انتظار داریم تا پایان سال با اقدامات انجام شده تولید گوشت قرمز به ٨٨٠ هزار تن، گوشت مرغ به دو میلیون و ۷۰۰ هزار تن و شیر خام به ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تن برسد.

 

خاوازی بیان کرد: میزان تولیدات بخش کشاورزی از سال 92 که 97 میلیون تن بود در سال گذشته به 130 میلیون تن رسیده است.

 

وی یادآور شد: میزان تولیدات در بخش زراعت نیز از 68 میلیون تن به 83 میلیون تن رسیده است و برآورد می شود در انتهای سال تولیدات ما در بخش زراعت به 86 میلیون تن برسد.

 

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: کشاورزان با براساس تجربیات و استفاده از نظر کارشناسان میزان تولید خوبی در کشور دارند و مشکلات ما پس از تولید و تبدیل آن به فرآوری است که در طول این سال ها اتفاق خوبی در کشور شاهد هستیم.

 

کد خبر 964594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha