آغاز ثبت نام دوره های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین آغاز ثبت نام دوره های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، مهندس حمیدرضا خانی ریاست این دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام دانشگاه جامع، ثبت نام اینترنتی دوره های بدون کنکور کاردانی مراکز علمی کاربردی از چهارم لغایت یازدهم شهریورماه صورت پذیرفته و همچنین ثبت نام دوره های کارشناسی ناپیوسته نیز از یازدهم لغایت هفدهم ماه جاری انجام خواهد شد.


وی افزود: علاقمندان به تحصیل در دوره های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین نیز در بازه های زمانی اعلام شده می توانند به پایگاه اینترنتی سنجش کشور  http://www.sanjesh.orgمراجعه و نسبت به انتخاب کد رشته مورد علاقه خود اقدام نمایند.


مهندس خانی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی کرونا و علاقه والدین به تحصیل فرزندانشان در شهر محل زندگی خود، دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین نیز در مرکز شهر قرار داشته و این موضوع از دل نگرانی خانواده ها کاسته است.


وی تاکید کرد: همگام با دیگر مراکز علمی کاربردی، همواره در مسیر مهارت آموزی به دانشجویان و آماده سازی این قشر فرهیخته برای ورود به محیط کسب و کار کوشیده و در سال جاری نیز خود را برای رقم زدن جهش تولید و در مسیر عمل به منویات مقام معظم رهبری سهیم می دانیم.


مهندس خانی تصریح کرد: موفقیت های دانشگاه در عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی و کسب رتبه های ممتاز اخیر را مدیون تلاش های اساتید، دانشجویان و کارکنان گرامی مجموعه دانسته و علیرغم شرایط کرونا، تمام توان خود را جهت خدمات رسانی مطلوب به دانشجویان عزیز به کار خواهیم بست.


وی بیان داشت: از ترم جاری، رشته های تحصیلی جدید کاردانی فنی عمران گرایش نگهداری و مرمت ساختمان و همچنین کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری، به رشته های متنوع قبلی دانشگاه اضافه خواهد شد.


مهندس خانی گفت: امکان مشاوره رایگان زمان ثبت نام رشته های تحصیلی از طریق تماس با شماره های 02136229944 و 02136229945 و همچنین حضور در واحد ثبت نام دانشگاه وجود خواهد داشت.


وی افزود: به محض درج رشته های تحصیلی کاردانی و کاردانی در سامانه سنجش کشور، اطلاع رسانی به علاقمندان از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین به آدرس www.vuast.ir و همچنین کانال اطلاع رسانی eitaa.com/vuast1 صورت خواهد پذیرفت.

کد خبر 964687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha