وصیت جالب شهید گلستانی برای تأمین اوقات فراغت جوانان جلین

پایین محلی گفت: شهید در وصیت خود به فکر تأمین اوقاف فراغت جوانان بود و درخواست کرد زمینی را برای فوتبال جوانان جلین اهدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمزه پایین محلی» عصر امروز(سه شنبه 4 شهریور) در دیدار با کانون های مساجد استان گلستان در طرح سه شنبه های تکریم اظهار کرد: شهید پایین محلی در سال 66 در خوزستان به شهادت رسید، شهید به جای دانشگاه جبهه را انتخاب کرد و می گفت که دانشگاه من جبهه است و در جبهه های جنگ نیز به شهادت رسید.

 

پدر شهید پایین محلی ادامه داد: بالاتر از شهادت چیزی در دنیا نیست، پس از شهادت فرزندم خداوند به من صبر عطا کرد.

 

پایین محلی بیان کرد: شهید در وصیت نامه خود به فکر جوانان روستا بود و توصیه کرده بود که زمینی برا برای ورزش جوانان جلین وقف کنیم و من برای عمل به سفارش فرزند شهیدم زمین خود را در روز تشیع جنازه وقف کردم.

 

وی افزود: این زمین در اختیار تربیت بدنی گرگان قرار گرفت و امیدواریم با هماهنگی تربیت بدنی شرایط بهتری پیدا کند.

 

پدر شهید پایین محلی تأکید کرد: شرایطی که این زمین دارد باعث می شود که مردم از ما ایراد بگیرند که حرف شهید بر زمین مانده است و انتظار داریم با همت خیران و تربیت بدنی برای احداث زمین فوتبال جلین اقدام شود.

 

پایین محلی بیان کرد: شهید در وصیت نامه خود عنوان کرد که  به وسیله خون های پاک شهدا اسلام پایدار و پابرجا باقی مانده است و در آینده نیز به واسطه این خون ها اسلام پایدار باقی خواهد ماند و پس از شهادت من باید به گونه ای رفتار کنید که به شما افتخار کنند.

 

وی افزود: همچنین شهید در وصیت نامه خود تأکید کرده بود که دوستان و آشنایان و امت حزب الله امام (رحمه الله علیه) را تنها نگذارید.

 

«غلام پایین محلی»؛ مدیرعامل دهکده امید جلین نیز در این جلسه برای ساخت این زمین فوتبال اعلام آمادگی کرد و گفت: امیدواریم با همراهی مسئولان تربیت بدنی این زمین فوتبال دوم شهرستان گرگان باشد.

 

 وی خاطرنشان کرد: مساحت این زمین از نظر استاندارد کوچکتر بود و تلاش می کنیم که بتوانیم مساحت آن را به حد استاندارد برسانیم.

 

پایین محلی بیان کرد: چند سالی از این زمین برای فوتبال استفاده می شد ولی تربیت بدنی سرویس بهداشتی در این مکان ساخت اما باید شرایط و امکانات بهتری برای حضور جوانان در این مکان ایجاد شود.

کد خبر 964722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha