صفدرآبادی ها در بخش خبوشان، نان باکیفیت تری دریافت می کنند

بخشدار خبوشان گفت: در ارزیابی کیفی انجام شده از نانوایی روستاهای بخش خبوشان، نانوایی روستای صفدرآباد بر اساس شاخص های تعریف شده، نان باکیفیت تری ارائه می کنند.

«محمدعلی فتاحی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: در بازدیدهای سرزده از نانوایی های سطح بخش، رعایت بهداشت فردی، بهداشت محیط، مدیریت زمان توزیع، صف نانوایی، مدیریت ذخیره آرد، وزن چانه و کیفیت نان مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

بخشدار خبوشان افزود: در بین نانوایی روستاهای بخش، نانوایی روستای کلاته صفدرآباد به تصدی گری «رمضان امینی» مطلوب ترین وضعیت را به نسبت سایر نانوایی ها داشت.

 

وی گفت: نانوایی های سطح شهر تیتکانلو مرکز بخش خبوشان بازدید و کیفیت و ماندگاری نان پس از گذشت یک روز مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

فتاحی افزود: بر اساس نتایج ارزیابی نانوایی نیمه یارانه ای به تصدی گری «کاظم زاده» و نانوایی یارانه ای به تصدی گری «قربانیان» رتبه های برتر را به دست آوردند.

 

در شهرستان ۵۲ هزار نفری فاروج ۸۹ واحد نانوایی فعال است که از این تعداد 26 نانوایی تامین نان روستاها و مرکز بخش خبوشان را برعهده دارند.

 

از مجموع 23 روستای این بخش، سه روستا بدون نانوایی است و آرد آن به صورت خام  در بین اهالی توزیع می شود.

 

در مجموع 19  مجموعه روستایی و عشایری در این شهرستان به دلیل نبود توجیه اقتصادی و پایین بودن سرانه جمعیت، شرایط ساخت نانوایی را ندارند و برای تامین نان، به آن ها آرد خام تحویل داده می شود.

کد خبر 964890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha