تولید ۲ نماهنگ «سقای دشت کربلا» و «جام حسرت» توسط گروه ره‌پویان حرم

نماهنگ‌های «سقای دشت کربلا» و «جام حسرت» از سوی گروه سرود رهپویان حرم کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی(ع)» در شهرستان مهریز یزد تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) نماهنگ های «سقای دشت کربلا» و «جام حسرت» از سوی گروه سرود رهپویان حرم کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) در جوار مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد شهرستان مهریز استان یزد رونمایی شد.

 

بنابراین گزارش، این نماهنگ به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

 


بنابراین گزارش، تاکنون نماهنگ های «بک یا الله»، «وقف سلامت» و «نسل رود» توسط گروه سرود رهپویان حرم کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) مهریز استان یزد اجرا شده است که با استقبال مواجه بوده است.

 

یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) فعالیت خود را با عضویت تعدادی از افراد ولایت مدار روستای عصمت آباد مهریز یزد آغاز کرده است و در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های مساجد و انجام کار فرهنگی مورد نیاز جامعه اقدام به تشکیل کلاس سرود و موسیقی کرد. تکیه بر اصل اعتماد به جوانان و استفاده از استعدادهای نهفته آنها با توان مالی هرچند اندک موجب شد، که این گروه سرود مسیر پیشرفت و ترقی را به خوبی و با سرعت طی کرده و بتواند طی یکی دو سال از یک گروه سرود شهرستانی به یک گروه سرود کشوری تبدیل شود. با حمایت های کانون امام حسن مجتبی(ع) تاکنون 43 اثر گروهی، 10 اثر تکخوانی و خوانندگی و پنج نماهنگ توسط این گروه سرود تولید شده است که اکثر این آثار به دفعات از شبکه های سراسری پخش شده و با استقبالی بی نظیر همراه بوده است.

کد خبر 964959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha