فعالیت  ۱۰۸ بانوی بیرجندی آمر به معروف در اجرای طرح تذکر لسانی

حجت الاسلام محمدی به فعالیت ۱۰۸ نفر خواهر آمر به معروف و ناهی از منکر در شهرستان بیرجند برای اجرای طرح تذکر لسانی اشاره کرد و گفت: تاکنون ده ها مورد فساد و منکرات اخلاقی در استان شناسایی وگزارش آن به مقامات قضایی ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «علی محمدی» صبح امروز (۵ شهریور) در دیدار اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون اقدامات در راستای گسترش امر به معروف و نهی در این شهرستان انجام شده است.

 

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیرجند از راه اندازی گشت‌های شبانه در محلات خبر داد و گفت: همچنین سامانه ثبت منکرات افرادی راه اندازی شده تا اگر پیش از تذکر مجدد تکرار کنند طبق قانون با آنان برخورد شود.

 

حجت الاسلام محمدی به فعالیت و مشارکت ۱۰۸ نفر خواهر آمر به معروف و ناهی از منکر در بحث اجرای طرح تذکر لسانی اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ده ها مورد فساد و منکرات اخلاقی شناسایی و گزارش آن به مقامات قضایی استان ارسال شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کلیپ های آموزشی و تولیدات رسانه ای با محور امر به معروف برای انتشار در فضای مجازی تهیه و تدوین شده است، بیان کرد: همچنین میز خدمت با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر در سازمان های و ادارات برپا شده است.

 

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیرجند با بیان اینکه بسته های فرهنگی و تشویقی در بین کودکان توزیع شده است، گفت: مشارکت حضوری در رزمایش کمک مومنانه از دیگر اقدامات در راستای ترویج معروفات در سطح جامعه است.

 

 

کد خبر 965004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha