برگزاری مسابقه مقاله نویسی و دلنوشته محرم در کانون «امام صادق (ع)»

مسابقه مقاله نویسی و دلنوشته با موضوع ماه محرم به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» همزمان با ایام سالروز شهادت سید و سالار شهیدان (ع) برگزار می شود.

«محمدجواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در ایام ماه عزا و مصیبت سیدالشهدا (ع) گفت: در سالروز شهادت سید و سالار شهیدان (ع) و همزمان با برگزاری برنامه های سوگواری و عزاداری، برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع محرم در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم با اشاره به این برنامه ها، افزود: برگزاری مسابقات مختلف از جمله نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، راه اندازی کانال اطلاع رسانی برنامه های محرم، برگزاری مسابقه عکس و... از جمله برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در این ایام است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه مقاله نویسی و دلنوشته با موضوع محرم در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید مقاله و دلنوشته های خود با موضوع محرم و عاشورا را به صورت عکس یا فایل pdf به شماره های اعلام شده ارسال کنند.

 

صادقی با اشاره به اینکه حداکثر حجم مقاله نباید بیشتر از یک برگ ۴A باشد، عنوان کرد: به مقاله و دلنوشته های برگزیده نیز جوایز نفیسی اهداء می شود.

 

وی با اشاره به مدت زمان ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه فرهنگی، عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا هفتم شهریورماه مهلت آثار خود را برای حضور در مسابقه ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» شهرستان جهرم با قدردانی از عوامل برگزارکننده برنامه های ماه محرم به ویژه تلاش پایگاه مقاومت بسیج و هیئت مذهبی مستقر در مسجد، گفت: در برنامه های ماه محرم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با بیان خاطرات و روایت گری رزمندگان آن دوران گرامی داشته می شود.

 

کد خبر 965007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha