شهید حاج «عبدالله میثمی» الگوی معنوی جوانان و رزمندگان بود

محمدعلی احمدی با بیان اینکه انگیزه معنوی رزمندگان، امتیاز ویژه و تفاوت جبهه ما با جبهه دشمن است، گفت: شهید حاج عبدالله میثمی محور این انگیزه ها و روشنگری ها در دفاع مقدس و الگوی معنوی جوانان و رزمندگان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدعلی احمدی» در دیدار با خانواده شهیدان حجج اسلام «عبدالله و رحمت الله میثمی» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم صورت گرفت، گفت: امتیاز و تفاوت جبهه های جنگ ما با سایر جنگ ها، انگیزه معنوی رزمندگان است که افرادی مثل شهید حاج عبدالله میثمی محور این انگیزه ها و روشنگری ها بودند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شهید حاج عبدالله میثمی الگوی معنوی جوانان و رزمندگان بود، اظهار داشت: قبل از عملیات بدر که این شهید بزرگوار در جمع فرمانده لشکرها و فرمانده گردان ها صحبت می کرد، از حضرت امام(ره) نقل کردند که ایشان تاکید داشتند به اینکه اولویت اول برای طلاب هم حضور در جبهه ها و نبرد با دشمن است.

 

وی با بیان اینکه شهید حاج عبدالله همیشه بیان می کرد که این فرموده امام(ره) را اطاعت می کنم و اینقدر در جبهه ها می مانم تا یا شهید شوم و یا جنگ پایان پذیرد، افزود: معنویت این شهید و اخلاص او اینقدر بالا بود که رزمندگان دور او حلقه می زدند و به حال او غبطه می خوردند.

 

احمدی در پایان مقاومت را کلیدواژه پیروزی در همه اعصار برشمرد و تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز نباید خسته شد بلکه باید با مقاومت دشمن را که نوع و مدل جنگ را عوض کرده اما هنوز هم دشمن است، به زانو درآورد.

 

گفتنی است دیدار با خانواده شهیدان حجج اسلام «عبدالله و رحمت الله میثمی» با حضور مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.

کد خبر 965029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha