دولت اهتمام ویژه‌ای در عرصه‌های مختلف با رویکرد اقتصاد مقاومتی دارد

زارع گفت: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای برای اجرای برنامه‌های متعدد در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و عمرانی و ... با رویکرد اقتصاد مقاومتی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «ارسلان زارع» ظهر امروز(چهارشنبه، 5شهریور) در آیین افتتاح هتل زهرابی ماسال با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امید است این هتل اثری برای خدمات ارزشمند به همه هموطنان و مسافران باشد.

 

استاندار گیلان افزود: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای برای اجرای برنامه‌های متعدد در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و عمرانی و ... با رویکرد اقتصاد مقاومتی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری دارد.

 

وی با بیان اینکه در بخش خدمات و گردشگری با حمایت دولت و مشارکت و همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت خوب بخش خصوصی استفاده می‌شود گفت: کسانی که به دلیل وجود مواهب خدادادی در بعد گردشگری سرمایه‌گذاری  می‌کنند علاوه بر برگشت سرمایه، اشتغال مستقیم هم به وجود می‌آید و زمینه ماندگاری مسافران در شهرستان ایجاد می‌شود.

 

زارع با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا بخش گردشگری یکی از بخش‌هایی بود که بیشترین ضرر را متحمل شد تصریح کرد: گیلان همه ساله از اوایل بهار ت ااوایل پاییز میزبان مهمانان و مسافران زیادی از سراسر کشور بود اما امسال به دلیل وجود ویروس کرونا از تعداد مسافران کاسته شد.

 

 

کد خبر 965149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha