۶۰ روحانی مبلغ در بصیرت عاشورایی سمنان فعالیت دارند

حجت الاسلام تدینی گفت: در اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال از ظرفیت ۶۰ نفر از روحانیون مبلغ در استان سمنان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،حجت‌الاسلام‌» اسماعیل تدینی» درجمع خبرنگاران با اعلام این مطلب که در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال از ظرفیت ۶۰ نفر از روحانیون مبلغ استفاده شده است گفت: از این تعداد 31 نفر در برنامه‌ها حضور یافته و به ایراد سخنرانی و اجرای برنامه فرهنگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌پردازند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: مابقی روحانیون به‌کارگیری شده در اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال به جهت شرایط موجود در فضاهای ایجادشده بر بستر فضای مجازی فعالیت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه همه‌ساله برنامه‌های طرح بصیرت عاشورایی با حضور اقشار مختلف در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شد  اظهارداشت: امسال به جهت شرایط ویژه‌ای که در جامعه حاکم است، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا بخشی از فعالیت‌ها بر بستر فضای مجازی و بدون حضور جمعیت در امامزادگان استان برگزار شود.

 

حجت الاسلام تدینی عنوان کرد: البته با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه سخنرانی و عزاداری حضوری با رعایت سقف ساعت تعیین‌شده و در فضاهای استاندارد بر اساس دستورالعمل، پیش بینی شده و با رعایت اصول بهداشتی در حال برگزاری است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان  تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در چهار مرحله و در برنامه‌های آرامش بهاری، ضیافت الهی، نشاط معنوی و بصیرت عاشورایی نسبت به استفاده از ظرفیت ۱۴۷ نفر از روحانیون بومی و مستقر در قم به‌صورت غیرحضوری و فعالیت در بسترهای ایجادشده در فضای مجازی و یا به‌صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام شده است.

کد خبر 965346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha