مرحله دوم کمک های مؤمنانه ناحیه حضرت امیر در قالب بسته های معیشتی و لوازم التحریر است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان گفت: در این مرحله نزدیک دو هزار بسته غذایی و یک هزار بسته لوازم التحریر در بخش های کرمان و مناطق حاشیه شهر توزیع می شود.

سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، پنجشنبه(۶ شهریور) در حاشیه توزیع دومین مرحله از کمک های مؤمنانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: در این مرحله نزدیک دو هزار بسته غذایی شامل برنج، لوبیا، نخود، سویا، روغن و...از امروز تا یک روز بعد از عاشورا توزیع می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان با اشاره به توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر در این مرحله؛ ارزش هر بسته لوازم التحریر را یک میلیون ریال و هر بسته غذایی را  سه تا ۴ میلیون ریال اعلام کرد.

 

وی ادامه داد: در گام دوم همچنین با کمک بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی تعدادی کارت هدیه به کسانی که در تهیه بسته اینترنتی مشکل دارند اهدا خواهد شد.

 

حسینخانی با اشاره به اینکه جامعه هدف در توزیع این کمک ها بیشتر افرادی هستند که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند به ویژه کارگران فصلی، گفت: این بسته ها در گلباف، راین، ماهان، باغین و نقاطی از کرمان شامل شهرک پدر، شهرک صنعتی، شهرک ۱۴ معصوم و سرآسیاب توزیع می شود. 

 

وی با افزودن اینکه در مرحله نخست کمک های مؤمنانه ناحیه حضرت امیر که از عید قربان آغاز شد 200 رأس گوسفند قربانی و 20 هزار وعده غذای گرم و 3 هزار بسته معیشتی میان آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد؛ اظهار داشت: در مرحله سوم که از اربعین آغاز می شود نیز سه تا سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع می کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 965431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha