امنیت مهم ترین اولویت دستگاه قضایی و نیروی انتظام است

شاهون وند از برخورد قاطع قانونی با مخلان نظم و امنیت خبرداد و اظهار داشت: امنیت مهم ترین اولویت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «داریوش شاهون وند» امروز(6 شهریور) در دیدار با فرمانده انتظامی خرم آباد، اظهار داشت: نیروی انتظامی از بازوان پر توان و قدرتمند دستگاه قضایی در راستای تحقق عدالت و امنیت است.

 

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد خاطرنشان کرد: هدف مشترک دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تحقق امنیت، عدالت و اجرای صحیح است.

 

وی با بیان اینکه پلیس را همواره پلیسی قاطع و قانونمند می دانیم، ابراز کرد: مهم ترین اولویت دستگاه قضایی و پلیس  ایجاد امنیتی ملموس و در شان مردم شریف استان و شهرستان خرم آباد است.

 

شاهون وند خاطرنشان کرد:یکی از وظایف ذاتی پلیس و دستگاه قضایی برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی است و در این راه هیچگونه اغماض و مماشاتی نبایستی باشد.

 

وی ابراز کرد: از نیروی انتظامی می خواهیم در چارچوب قانون و شرع با قاطعیت تمام و با قدرت  با هنجار شکنان و مخلان نظم و امینت عمومی برخورد کند.

 

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد اظهار کرد: دستگاه قضایی با حمایت از پلیس بعنوان ضابطین دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم و امنیت،  رسیدگی سریع  به پرونده های قضایی در دستور کار خواهد داشت.

کد خبر 965494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha