استمرار دوره های مهارت آموزی در فضای مجازی

محمدرضا انصاری گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی آموزشگاه های آزاد و دولتی فنی و حرفه ای، دوره های مهارت آموزی در فضای مجازی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران زنجان، اظهار کرد: مهارت آموزی و تربیت نیروهای ماهر از برنامه های اصلی فنی و حرفه ای است.

 

محمدرضا انصاری با بیان اینکه از سال گذشته سند توسعه، اشتغال و مهارت آموزی در استان تدوین شده است، گفت: این سند با هدف برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های بازار کار، آینده پژوهی، نقشه توسعه راه آموزش های مهارتی در سطح استان با توجه به نیازها و ظرفیت های اشتغال استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی ایجاد مراکز خلاقیت و نوآوری در کنار مهارت آموزی را از اولویت های این اداره عنوان کرد و گفت: مهارت با خلاقیت و نوآوری در ارتباط است از اینرو افراد با یادگیری مهارت از اعتماد به نفس لازم برخوردار می شوند.

 

انصاری با تاکید براینکه اعتماد به نفس موجب بروز خلاقیت و نوآوری در افراد می شود، گفت: خلاقیت و نوآوری از دستاوردهای مهارت آموزی است.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در ادامه به وضعیت موجود کشور و استان در پی شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و ضمن تقدیر از خدمات کادر درمان گفت: شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی آموزشگاه های دولتی و خصوصی شده از اینرو آموزش ها در فضای مجازی ادامه دارد.

 

انصاری با اشاره به اختصاص تسهیلات بانکی برای جبران خسارت های وارده به آموزشگاه های فنی و حرفه ای گفت: امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی نسبت به ریشه کنی این بیماری تلاش کنیم.

 

          

کد خبر 965495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha