اجتماع بزرگ یوم‌العباس در اندیمشک برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام علیپور از برگزاری اجتماع بزرگ یوم‌العباس همزمان با روز تاسوعای حسینی در اندیمشک خبر داد و گفت: این آئین (شنبه ۸ شهریور) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام سعید علیپور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برگزاری اجتماع بزرگ یوم‌العباس همزمان با روز تاسوعای حسینی در اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این آئین (شنبه ۸ شهریور) ساعت ۱۸ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به اینکه از ورود افراد بدون ماسک در این آئین جلوگیری می‌شود افزود: از تقاطع خیابان اسحاق روشنی تا میدان امام (ره) خط کشی طولی و عرضی صورت می‌گیرد تا عزاداران با فاصله مناسب در این اجتماع بزرگ شرکت کنند.

 

وی سخنرانی مذهبی و نوحه سرایی به صورت مختصر را از بخش‌های اجتماع بزرگ یوم‌العباس برشمرد و اضافه کرد: پخش تلویزیونی این مراسم باشکوه به صورت زنده از شبکه خوزستان و شبکه‌های سراسری صورت می‌گیرد.

 

حجت‌الاسلام علیپور تصریح کرد: روز تاسوعا و عاشورا هیچ دسته سینه‌زنی و زنجیرزنی حرکت نمی‌کند و فقط می‌توانند در محل هیئت خود به عزاداری بپردازند.

 

وی با بیان اینکه ساعت ۹ الی ۱۱ صبح روز عاشورا در جوار مزار مطهر شهدا یک برنامه محوری برای عموم مردم که طبق سنت هرساله به زیارت قبور شهدا می‌آیند، برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: در این مراسم ورود و خروج افراد به شدت کنترل و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

 

کد خبر 965513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha