اندیشه جهادی نیروی پیشران کشور است

قاضی زاده هاشمی گفت:گفت:اندیشه جهادی نیروی پیشران کشور است و این اندیشه در تمامی مشکلات و بحرانها یاری رسان کشور بوده است و در حال حاضر نیز با همین اندیشه و تفکر مشکل کووید ۱۹ را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» امروز( ۶ شهریور) در مراسم رونمایی از دستگاه ضدعفونی کننده کتاب ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) از همت و تلاش ادراه کل کتابخانه های عمومی برای پیگیری راهکاری برای ادامه فعالیت کتابخانه ها در شرایط کرونایی تقدیر کرد و گفت:اندیشه جهادی نیروی پیشران کشور است و این اندیشه در تمامی مشکلات و بحرانها یاری رسان کشور بوده است و در حال حاضر نیز با همین اندیشه و تفکر مشکل کووید ۱۹ را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مردم باید زندگی با کووید ۱۹ را یاد بگیرند و در کنار زندگی با این ویروس و حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی به زندگی خود ادامه دهند و برای حل مشکلات پیش آمده بعد از شیوع ویروس دنبال راهکار مناسب باشیم.

 

وی ساخت دستگاه داخلی ضد عفونی کننده کتاب و اسباب بازی را در همین راستا ارزیابی کرد و ادامه داد: این دستگاه به حل مشکل اقتصادی بسیاری از بنگاههای اقتصادی در حوزه گردشگری،کشاورزی و خدمات نیز کمک خواهد کرد.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سالهای اخیر فعالیتهای خوب و تاثیرگذاری داشته، اظهارکرد:امسال مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به حوزه فرهنگ بویژه کتابخانه های عمومی کشور خواهد داشت و در حوزه ساختاری و وبودجه ای برای رفع مشکلات کمک خواهیم کرد.

کد خبر 965549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha