بیش از هزار بسته مواد غذایی در امامزاده سید مظفر بندرعباس توزیع شد

فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: با همکاری اداره کل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان در اجرای طرح شمیم حسینی بیش از هزار بسته مواد غذایی در امام زاده سید مظفر بندرعباس توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «عزیز الله کناری» در حاشیه اجرای طرح مواسات و همدلی گفت: با همکاری فرمانداری شهرستان بندرعباس و اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان  و در راستای فرمایشات  رهبر  معظم انقلاب در اجرای همایش بزرگ مواسات و همدلی این کار خدا پسندانه در ایام محرم نیز راه اندازی شد.

 

وی افزود : مرحله اول  همایش مواسات و همدلی  در ماه مبارک رمضان و مرحله دوم نیز  ایام محرم  دهه اول در حال انجام است.

 

این مقام مسئول ابراز داشت : در این مرحله  اوقاف وامور خیریه هرمزگان قریب به یک هزارو ۵۰۰ بسته معادل ۵۰۰میلیون تومان اقلام غذایی تهیه و  برای جامعه هدف توزیع در حال توزیع است.

 

کناری با اشاره به شرایط خاص حاکم در جامعه،  افزود :  تهیه و پخش نذورات مردم بصورت پخت و پز و راه اندازی سفره ها وجود ندارد  و اقدام به توزیع بسته های حمایتی مواد غذایی  به سلامت جامعه کمک شایانی  کرده اند.

 

وی ادامه داد : در بازدید های بعمل آمده در ایام محرم تمامی هیئت ها و مساجد و تکایا مجالس عزاداری ابی عبدالله الحسین علیه السلام  چه در شهر ها  و روستا ها به نحو مطلوب در حال برگزاری است .

 


فرماندار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد : از همه  همشهریان و هیئت های مذهبی  که در راستی سلامت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی را رعایت می کنند تشکر فراوان داریم

کد خبر 965559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha