مجلس، پیگیر اختصاص ۷ میلیون مترمکعب آب برای کشاورزی طارم است

علی نیکزاد گفت: وزارت نیرو تخصیص ۷ میلیون مترمکعب آب برای کشاورزی حوزه طارم را بررسی می‌کند و مجلس نیز در بازه زمانی معین پیگیر این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه با مسؤولان استان زنجان ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی برای مرور اهداف است.

 

علی نیکزاد با بیان اینکه متاسفانه در برخی موارد شاهد فاصله گیری کارگزاران دولت و مجلس از آرمان های انقلاب هستیم، گفت: اگر به این آرمان ها پایبند باشیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

 

وی با یادآوری اینکه گزارش ها حاکی از مطلوب نبودن وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در زنجان دارد، گفت: از اینرو مقرر شد تا ناوگان حمل و نقل عمومی نوسازی شود.

 

نیکزاد ادامه همچنین مقرر شد تعدادی ناوگان به شکل 50 درصد ضمانت دولت و 50 درصد توسط شهرداری وارد سیستم حمل و نقل شهری شود.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین به طرح سبزه‌میدان به عنوان یکی از مطالبات مردم زنجان اشاره کرد و گفت: برای اجرایی کردن این پروژه نیازمند هزینه جهت تملک بناهای داخل پروژه است.

 

به گفته نیکزاد، مجلس تلاش می کند اختصاص اعتباری از طرف سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل سبزه‌میدان را پیگیری می‌کند.

 

این مقام مسئول به فضای سبز 13 هکتاری متعلق به بنیاد مستضعفان در زنجان نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل وقوع ناهنجاری های اجتماعی در این فضا، مورد اعتراض شدید مردم شده است.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنهادهایی برای این زمین مطرح است که بخشی از فضای سبز باقی بماند و باقی آن برای جابه‌جایی و اسکان افرادی که در سکونت‌گاه‌های غیررسمی ساکن هستند استفاده شود.

 

وی گفت:   وزارت نیروخصیص 7 میلیون مترمکعب آب برای کشاورزی حوزه طارم  را بررسی می‌کند و مجلس نیز در بازه زمانی معین پیگیر این موضوع است.

 

کد خبر 965609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha