​لزوم همگرایی مسئولان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در گلستان

نوروزی بر ضرورت همگرایی مسئولان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان گلستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رحمت الله نوروزی» شامگاه امروز(پنجشنبه ۶ شهریور) در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(علیه السلام) اظهار کرد: به اتفاق مجمع نمایندگان گلستان جلسه ای را با وزیر ورزش و جوانان داشتیم و در خصوص مسائل مختلف حوزه ورزش و دغدغه های مربوط به آن گفتگو کردیم.

 

دبیر مجمع نمایندگان گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه از سال های 92 و 93 در شهرستان های مختلف استان گلستان برخی از پروژه های ورزشی نیمه تمام باقی مانده و همچنین تقاضا برای اجرای پروژه های جدید وجود دارد موارد مختلفی در نشست با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی یادآور شد: تخصیص ها با توجه به تحریم های ظالمانه با محدودیت مواجه است و در این شرایط تمامی مسئولان استان باید با همگرایی اعتباراتی را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان گلستان به ویژه حوزه ورزشی جذب کنند.

 

نوروزی بیان کرد: بنده و دیگر نمایندگان استان گلستان تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا پروژه های نیمه تمام استان گلستان به سرانجام برسد.

 

دبیر مجمع نمایندگان گلستان درباره احقاق حق تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: این مسئله با حضور نمایندگان مجلس پیگیری شده و امیدواریم با حل این مسئله حق مردم گلستان در بسکتبال احقاق شود.

 

وی به ظرفیت بالای استان گلستان در حوزه های مختلف ورزشی و وجود قهرمانان ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: گلستان در حوزه سوارکاری از پتانسیل بالایی برخوردار است و امید داریم مدیرکل جدید ورزش و جوانان با معرفی ظرفیت ها در راستای ارتقای ورزش گلستان گام بردارد.

 

کد خبر 965624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha