مسئولان تا پایان دولت یازدهم وعده‌‌های خود را عملی کنند

حجت‌‌الاسلام عادل‌‌پور خواستار تحقق وعده‌های مسئولان تا پایان دولت یازدهم شد و گفت: دولت به مردم این منطقه وعده‌های بسیاری داده که بخش اعظم آنها را عملی نکرده است، از این رو انتظار داریم این وعده‌ها تا پایان دولت عملی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور» ظهر امروز (جمعه 7 شهریور)در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی است که خدمات، نقاط ضعف و قوت مسئولان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

 

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه دولت به مردم این منطقه وعده‌های بسیاری داده اما آنها را عملی نکرده است افزود: احیای اروندرود یکی از وعده‌های دولت است که بر روی زمین مانده و تاکنون اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان خرمشهر در بحث عمران شهری، خدمات، آب و فاضلاب مشکلات زیادی دارد که باید بررسی و رفع شوند، به عدم اعمال بسیاری از قوانین مناطق آزاد در منطقه آزاد اروند اشاره کرد و اذعان داشت: از مسئولان انتظار داریم پیش از پایان دولت فعلی وعده‌هایی را که به مردم داده‌اند به سرانجام برسانند.

 

حجت‌الاسلام عادل‌پور احیای واحدهای تولیدی تعطیل را عامل حل بیکاری در منطقه دانست و تصریح کرد: اگر واحدهای تولیدی تعطیل شده خرمشهر احیا شوند عمده مشکل بیکاری جوانان منطقه حل خواهد شد.

 

وی با تقدیر از سازمان منطقه آزاد اروند بابت حمایت از تعدادی از واحدهای تولیدی خاطر نشان کرد: انتظار داریم این حرکت برای دیگر واحدها هم ادامه پیدا کند.

 

امام جمعه خرمشهر به اقدامات تروریستی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران، همیشه قربانی تروریستی گروهک منافقین و تروریست جهانی بوده و ترور شهید قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش نیز نمونه‌ای از اقدامات تروریستی آنهاست که با خروج تمام نیروهای آمریکایی از منطقه انتقام سردار شهیدمان را خواهیم گرفت.

 

وی در بخشی از سخنان خود به برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم سال جاری اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به وضعیت آغاز موج سوم بیماری کرونا در کشور، خوشبختانه مجالس عزاداری امام حسین (ع) در شهرستان خرمشهر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است و از تمامی شهروندان عزیز نیز انتظار داریم تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

کد خبر 965801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha