ارائه ۱۵ تن برنج به هیئات مذهبی شهر شیراز در طرح «شمیم حسینی»

حجت الاسلام موسوی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، امسال در طرح «شمیم حسینی»، ۱۵ تن برنج در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی برای توزیع میان هیئات مذهبی شهرستان شیراز قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (جمعه 8 شهریور) از اجرای طرح «شمیم حسینی» در شیراز گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، امسال برای اجرای این طرح 15 تن برنج در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی برای توزیع میان هیئات مذهبی شهرستان شیراز قرار داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: این مقدار برنج از محل موقوفات شهر شیراز که با نیت اطعام و تعزیه داری حضرت سید شهدا (ع) به ثبت رسیده بودند، تهیه شد و در اختیار هیئات قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب، هیئات مذهبی که در سامانه «بیرق» سازمان تبلیغات اسلامی ثبت شده اند، می توانند با یک درخواست به اداره سازمان تبلیغات اسلامی مراجعه و حواله برنج دریافت کنند.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، تمام هیئات مذهبی باید رعایت نکات بهداشتی را در اطعام و نذری رعایت کنند و اطعام به صورت بیرون بر انجام دهند.

وی ادامه داد:  در غیر این صورت، اطعام باید به صورت خشک و با توزیع میان نیازمندان شناسایی شده در محله های شیراز انجام شود.

مدیر کل اوقاف فارس با اشاره به روش اجرای طرح «شمیم حسینی» بیان کرد: در این طرح با هدف حمایت از هیئات مذهبی از سال های قبل انجام می شد، سال قبل حواله برنج، روغن و برخی ملزومات طبخ غذا به هیئات مذهبی شیراز ارائه شد.

کد خبر 965812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha