گروه های جهادی پیشگامان جهاد در عرصه محرومیت زدایی/ فعالیت ۷۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی

سردار کریمی گفت: گروه های جهادی پیشگامان جهاد در عرصه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در جریان بازدید از اردوهای جهادی فعال در سطح استان مرکزی، ضمن تقدیر از جهادگران این عرصه گفت: امروز فعالیت در راستای محرومیت زدایی، جهادی بسیار مقدس در راه خدا است و گروه های جهادی پیشگامان جهاد در عرصه محرومیت زدایی هستند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه گروه های جادی در طی این چند سال توانسته اند بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند، افزود: ملت ایران با قرار گرفتن در کنار گروه های جهادی و استفاده از تفکر ارزشمند جهاد و ایثار همواره از پیچ های بزرگ و بحران های سخت عبور کرده و این باید در چهل سال دوم بیشتر مورد توجه باشد.

 

این مقام مسئول به فعالیت ۷۵۰ گروه جهادی در استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۱ هزار نفر در قالب این گروه ها در استان مرکزی سازماندهی شده اند و در حال تلاش و خدمت رسانی در عرصه های مختلف هستند.

 

وی با بیان اینکه گروه های جهادی استان امروز تخصص محور و محله محور به فعالیت می پردازند، ادامه داد: این گروه های مخلص و متدین در حوزه های مختلف پزشکی، تولید ماسک، توزیع و بسته بندی مواد ضد عفونی کننده عمرانی، آموزشی، درمانی، خدماتی، صنعتی، محرومیت زدایی و کشاورزی به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنانش به شیوع ویروس کرونا و اهمیت تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی و توزیع در جامعه به ویژه در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: توزیع بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی، تولید و توزیع ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک بهداشتی، ۵۰۰ هزار دستکش پلاستیکی، یک هزار بسته لوازم التحریر، ۲۱۰ سری جهیزیه از جمله اقدامات مهم بسیج سازندگی بوده که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در استان انجام شده است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تفکر بسیج و جهادی را یک تفکر پویا و فعال در کشور دانست و گفت: تفکر بسیجی همواره به دنبال حفظ دستاوردهای انقلاب و تحقق آرمان ها و ارزش های اسلامی بوده و امروز پیشرفت های به دست آمده در انقلاب برگرفته از تفکر عمیق بسیج است.

 

وی به تقویت تفکر بسیجی بیش از گذشته در کشور اشاره کرد و گفت: اردوهای جهادی علاوه بر اینکه نهضت خدمت رسانی در کشور را روبه جلو می برند و برای ایران و ایرانی عزت و افتخار کسب می کنند در جهت رشد و تقویت فرهنگ بسیجی نیز نقش آفرین هستند.

کد خبر 965827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha