نگذاریم حرف ولی فقیه بر زمین بماند

حجت الاسلام عزتی با تاکید بر اینکه نگذاریم حرف ولی فقیه بر زمین بماند، گفت: جنگ و مبارزه در راه ولایت حد و مرز ندارد و در راه حجت خدا ممکن است با اقوام و نزدیکان خودمان هم بجنگیم و اگر به این مرحله رسیدیم می توانیم خود را منتظر واقعی بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «جواد عزتی» شامگاه (6 شهریور) در مراسم تاسوعای حسینی اظهار داشت: ولایت یعنی اینکه پشت سر ولی خدا باشیم حتی اگر به گمان ما خلاف شرع انجام دهد و می دانیم که ولی خدا هیچ وقت مرتکب به خلاف شرع نمی شود.

 

وی با اشاره به جنگ صفین گفت: جنگ صفین زمانی تمام شد که قرآن ها بر سر نیزه رفت و یاران امام علی(علیه السلام) اعتراض کردند که شما اگر با قرآن بجنگید خلاف شرع کرده اید و اعتراض این افراد از سر دین مداری بود و قرآن ناطق را رها کردند و به قرآن مکتوب چسبیدند این افراد آخرت خود را به دنیای معاویه فروختند.

 

کارشناس مذهبی با بیان اینکه مراقب باشیم حرف ولی فقیه بر زمین نماند، افزود: تن دادن به ولایت بسیار سخت است و زمانی که امام زمان(عج) ظهور کند حدود 2 سال جنگ خواهیم داشت و یک عده می سوزند و یک عده با جان و دل می جنگند تا حکومت مهدوی بر پا شود و باید ببینیم آیا آماده برای ظهور ایشان هستیم یا خیر.

 

وی با اشاره به اینکه جنگ و مبارزه در راه ولایت حد و مرز ندارد، ادامه داد: در راه حجت خدا ممکن است با اقوام و نزدیکان خودمان هم بجنگیم و اگر به این مرحله رسیدیم می توانیم خود را منتظر واقعی بدانیم.

 

وی در ادامه تاکید داشت: برای موفقیت در راه ولایت باید ایمان خود را بالا ببریم و نفس خود را تطهیر کنیم و گوش جان به سخنان و فرمان حجت خدا بسپاریم.

 

کارشناس مذهبی با بیان اینکه اگر کسی قضیه یمن را بشنود و دلش نلرزد هنوز حسینی نشده است، ادامه داد: زمانی حسینی می شویم که وضعیت شیعیان یمن و سایر نقاط برایمان دغدغه شود و اهمیت داشته باشد.

 

حجت الاسلام عزتی در خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان راه قمر بنی هاشم(ع) را پیمود و هر جا جنگ بود به کمک مظلومان می رفت.

کد خبر 965878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha