۷۱۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان ماسال توزیع شد

گنجه گفت: همزمان با شب تاسوعای حسینی ۷۱۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان ماسال توزیع شد.

«عقیل گنجه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش اظهار کرد: همزمان با شب تاسوعای حسینی 710 پُرس غذای گرم به ارزش 10 میلیون تومان بین نیامندان این شهرستان توزیع شد.

 

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) ماسال افزود: طبخ غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌ منظور جلوگیری از تجمع و  پس از بسته‌بندی در آشپزخانه‌‌ها در درب منازل نیازمندان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه این غذاها با حفظ کرامت محرومان و نیازمندان در شهرستان توزیع شد گفت: بنا بر فرموده رسول اکرم(ص) از موجبات مغفرت پروردگار اطعام دادن است و بنابر روايتي از امام صادق(ع)، ثواب اطعام به مؤمن توانگر معادل نجات دادن یک برده از قربانی شدن است، حال آنكه ثواب اطعام به مؤمن نيازمند معادل رهايي صد برده از قرباني شدن است.

 

گنجه با اشاره به اینکه ماه محرم ظرفيت بي‌بديلي براي هدايت نذورات به سوي مردم مؤمن، شريف و نيازمندان واقعي است تصریح کرد: مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) ماسال پذیرای کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست و خیرین است.

 

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) ماسال خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران محترم می‌توانند نذورات نقدی خود را به شماره حساب(0109600481005) و شماره کارت(6037691990140634) واریز کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

 

 

کد خبر 965892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha