سوگواری تاسوعای حسینی در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد

همزمان با ایام تاسوعا حسینی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در فضای باز و با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پذیرای عزاداران و سوگواران حسینی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در فضای باز و با رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پذیرای عزاداران و سوگواران حسینی هستند.

 

مراسم عزاداری در ماه محرم امسال به دلیل شرایط کرونایی و لزوم پرهیز از تجمعات، با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک های بهداشتی در کانون های فرهنگی هنری مساجدچهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن لبیک به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری‌های حسینی، بر ضوابط بهداشتی، تعداد شرکت‌کنندگان، زمان برگزاری و نکات مرتبط با پذیرایی توجه کامل دارند.

 

قرآن و عترت، پیشگیری و مقابله با کرونا، فرهنگی، مذهبی، کتابخوانی و فضای مجازی محور برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در محرم امسال است.

 

برگزاری محفل انس با قرآن در شب عاشورا، قرائت زیارت عاشورا، برپایی نماز ظهر عاشورا و سخنرانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های ماه محرم امسال در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری است.

 

کد خبر 965968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha