امام حسین(ع) مصباح الهدی است

حجت الاسلام شکری ضمن تسلیت عاشورای حسینی به عاشقان و شیفتگان آن حضرت گفت: امام حسین (ع) مصباح الهدی است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با عرض تسلیت شهادت امام حسین(ع) گفت: امام حسین(ع) مصباح الهدی است و نور هدایت و روشنگری آن حضرت همواره در دل های مردمان می تابد.

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: دشمنان امام حسین(ع) از سه ابزار تطمیع، تهدید و تزویر برای مقابله با حرکت و قیام امام حسین(ع) استفاده کردند و این سه راهکار همان راه و منشی است که در حال حاضر علیه اسلام به ویژه علیه انقلاب اسلامی ایران از طرف استکبار و ایادی آن استفاده می شود.

وی توضیح داد: به ویژه آن که عوامل داخلی نقش اصلی و اساسی در به شهادت رساندن امام حسین(ع) داشتند و امروز نیز این مطلب که نقش عوامل داخلی را برای برهم زدن انقلاب نباید از نظر دور داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید از مصباح الهدی یاری گرفت و نور هدایت امام حسین (ع) را برای یافتن مسیر حق و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره جست.

شرط اول مقابله با سیاست های شیطانی دل نبستن به دنیا است

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: امروز نخستین شرط در برابر سیاست های شیطانی، دل نبستن به دنیا است یعنی خود و اطرافیان مان را به گونه ای تربیت کنیم که دل به دنیا نبندیم.

این استاد دانشگاه توضیح داد: برای قرار گرفتن در مصباح الهدی که همان کشتی نجات امام حسین(ع) است باید یاد بگیریم، به خودمان تلقین کنیم باید عملا در همان مسیر حرکت کنیم و به آرزوهای دنیا دل نبندیم.

وی توضیح داد: امروزه پرورش نوجوانان و جوانان در نهاد مسجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مسجد یکی از راهکارهای موثری است برای آنکه به درک درست از دین و قیام عاشورا برسند.

حجت الاسلام شکری مطرح کرد: پرورش و تربیت نسلی انقلابی و با تقوا در نهاد مسجد در دوران شکل گیری انقلاب و پس از آن یکی از اهرم های جدی در مقابل تزویر، تطمیع و تهدید عناصر استکباری بود و همچنان نیز این مهم اثرگذار است.

کد خبر 966050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha