مبارزه سالار شهیدان به عنوان پشتوانه روحی و معنوی مطرح بوده و خواهد بود

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه سالار شهیدان به عنوان پشتوانه روحی و معنوی مطرح بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت:‌

" السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک"

سلام و درود الهی بر شما عزاداران، محبان و پیروان صادق سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام که در شرایط سخت کنونی کشور، با شور و شعور حسینی، پرچم عزای امام حسین علیه السلام را به اهتزاز درآوردید و در غم شهادت خاندان عصمت و طهارت، به سوگ نشستید.
بی تردید، اساس دین اسلام، با عاشورای حسینی، پیوند خورده  و به برکت خون شهدای کربلا، باقی مانده است.
مبارزه سالارشهیدان با مظاهر ظلم و فساد و نفاق، همواره برای تمام آزادی خواهان، انقلابیون و مجاهدان فی سبیل الله، به عنوان پشتوانه روحی و معنوی و الگوی تمام نمای آنان، مطرح بوده و خواهد بود.
پیروزی ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جهاد بی امان مدافعان حرم با جریانات تکفیری و تروریستی در سرزمین های اسلامی، محصول اندیشه عاشورایی و تاسی به سیره سیدالشهدا(ع) است.
روش مبارزه امام حسین علیه السلام با ظلم و فساد و بی عدالتی و شعار حریت و آزادی خواهی، همچنان زنده و پویاست و چنانچه چهره واقعی آن حضرت، به خوبی تبیین و از آسیب تحریف های جاهلانه و عامدانه دوست و دشمن، در امان باشد، می تواند نسخه شفابخشی برای نجات جهانیان باشد.
محبت حقیقی و پیروی صادقانه از راه و منش حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، می تواند ضامن حیات و بقای اسلام و مکتب نجات بخش تشیع باشد.
با عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، قبولی عزاداری ها و توسلات شما عزیزان را از خداوند متعال، خواستارم.
ماجور باشید.

حسین نوش آبادی

خادم مردم شریف شهرستان های ورامین، قرچک، پیشوا و بخش های جواد آباد و جلیل آباد در مجلس شورای اسلامی.

کد خبر 966147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha