پشتیبانی از ساختارهای سیاسی کشور در عرصه بین الملل همواره راهگشا بوده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با اتحاد و همبستگی می توانیم به موفقیت های بیشتری در عرصه بین الملل برسیم، گفت: پشتیبانی از ساختارهای سیاسی کشور در عرصه بین الملل همواره راهگشا بوده است.

«ابراهیم عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به توفیقات جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماسی خارجی گفت: آمریکایی مدت ها است به سمت رفتارهای یک جانبه می روند و تلاش می کنند به نظام بین الملل ترتیب اثری ندهند و اساسا رویکرد آمریکایی ها یک رویکرد برخواسته از خوی سلطه گرایانه خودشان است و همین رفتار آمریکایی ها باعث ایجاد همبستگی و همدلی، هماهنگی بین مردم در داخل کشور شده است و همین امر دیپلماسی قوی برخواسته از ارزش های انقلاب اسلامی را رقم زده است.

 

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما توانسته ایم همواره در یک جبهه هماهنگ، جدی و منسجم روبروی رفتارهای یکجانبه گرایانه آمریکا بایستیم و معتقدیم ملت بزرگ ایران توفیقاتی را که در نظام سیاسی مبتنی بر این اصل به دست آورده اند، بسیار ارزشمند است. هر موقع با اقتدار و با اقداماتی که برخواسته از اهداف بلند و منافع ملی بوده است، حرکت کردیم به شکوفایی و تعالی رسیده ایم و قطعا ادامه این مسیر ما را به اهداف بلندتر و جدی ترمان می رساند.

 

وی ادامه داد: پشتیبانی از ارکان نظام اسلامی و ساختارهای سیاسی و ظرفیت هایی که به طور طبیعی در معاملات بین المللی و ملی تاثیرگذار هستند، همیشه راهگشا بوده اند. رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل در رویارویی با برخی دول و نظام های سیاسی و جریانات بین الملل هماهنگی، انسجام، وحدت، یکپارچگی و حرکت همراه با بصیرت و آگاهی مردم است.

 

عزیزی تصریح کرد: ما ثابت کردیم که همیشه در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده ایم و ذره ای کوتاه نمی آییم. هر جا پای منافع ملی مان در میان باشد، اختلافات را کنار می گذاریم و با هم با یکپارچگی برای حفظ این منافع تلاش می کنیم.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید همین مسیر و آهنگ حرکت ادامه داشته باشد، گفت: ما با همین آهنگ حرکت تاکنون توانسته ایم موفقیت های زیادی را برای ایران اسلامی رقم بزنیم از این بعد نیز این مسیر را ادامه خواهیم داد، شکست آمریکایی ها در موضوع تحریم ها، تحریک آژانس و معادلاتی که دنبال می کردند، حکایت از نقطه قوت ما و اتحاد و یکپارچگی ملت، رهبری و انسجام ساختارهای سیاسی و حاکمیت دارد./

کد خبر 966399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha