​باند سرقت خودروهای خارجی در گلستان به دام پلیس افتاد

​فاضل دادگر گفت: باند سرقت خودروهای خارجی در استان گلستان به دام پلیس افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» عصر امروز (دوشنبه 10 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران از شناساسی و دستگیری باند سرقت خودروهای خارجی در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: براساس خبری مبنی بر سرقت یک خودرو شاسی بلند در استان گلستان پلیس وارد عمل شد و همکاران ما این خودرو را در استان خراسان رضوی کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: پس از این ماجرا همکاران ما متوجه شدند که یک خودروی دیگر نیز از شهرستان های گلستان با شکل مشابه مورد سرقت قرار گرفته بود که این خودرو نیز توسط همکاران ما در دیگر استان های کشور کشف شد.

 

فاضل دادگر ابراز داشت: تمام عوامل و دست اندرکاران این باند شناسایی و توسط پلیس دستگیر شدند و این باند سرقت خودروهای خارجی در استان متلاشی شده است.

 

وی افزود: توصیه ما به مردم این است که با توجه به افزایش قیمت خودرو مراقبت های بیشتری نسبت به خودروها داشته باشند و روش سارقان برای سرقت خودرو تغییر پیدا کرده است و تمرکز برخی از سارقان نسببت به خودروهای گران قیمت افزایش یافته است.

 

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: پلیس در برخورد با سارقان خودرو قاطعانه برخورد می کند و هوشمندانه به صورت شبانه روزی و مستمر با کسانی که به دنبال برهم زدن آسایش و امنیت استان هستند برخورد خواهد کرد.

 

فاضل دادگر ابراز داشت: افرادی که خودروهای پراید مدل 85 به پایین دارند با توجه به ضعف سیستم ایمنی حتما از قفل فرمان و قفل پدال استفاده کنند و همچنین صاحبان خودرو از سیستم های حفاظتی خودرو استفاده کنند.

 

وی افزود: با همکاری و تلاش پلیس آگاهی در سطح استان 112 درصد کشفیات پلیس نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

 

کد خبر 966523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha