پایداری هوا تا پایان هفته در گلستان

​نیکزاد فر گفت: با خروج سامانه ناپایدار از استان تا روز جمعه جو پایداری برای گلستان پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مریم نیکزادفر» عصر امروز (دوشنبه 10 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از روز گذشته سامانه ناپایداری در سطح استان گلستان فعال شده است و براساس فعالیت این سامانه بارش باران در برخی از نقاط استان گلستان را شاهد بودیم.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: در روز گذشته در شهرستان گرگان چهار میلی متر بارندگی گزارش شد و بارش هایی به صورت پراکنده براساس فعالیت این سامانه ناپایدار در استان اتفاق افتاد و این سامانه از اواخر وقت امروز از استان خارج می شود و تا روز جمعه جو پایداری را برای گلستان پیش بینی می کنیم.

 

نیکزاد فر یادآور شد: براساس الگوهای هواشناسی پیش بینی می کنیم که هوای استان گلستان از فردا صاف تا قسمت ابری همراه با افزایش دما باشد.

 

وی افزود: در روز گذشته گنبدکاووس با دمای 32 درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان بود و بیشینه دما در گرگان نیز در روز گذشته به 31 درجه سانتیگراد رسید.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز داشت: امروز صبح سردترین شهر استان کلاله با 18 درجه سانتیگراد بود و دمای هوا در صبح امروز در گرگان نیز به 20 درجه سانتیگراد رسید و نسبت به روز گذشته دمای هوا در مرکز استان دو درجه سانتیگراد خنک تر شده است.

 

کد خبر 966526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha