خدمت رسانی بیش از ۳میلیارد ریالی محمودآبادی ها به نیازمندان

ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه هزار و ۵۳۰ خانوار نیازمند در شهرستان محمودآباد شناسایی شدند، اظهار کرد: هزار و ۵۲۱ خانوار دریافت کننده بسته‌های کمک مومنانه بودند که می‌توان گفت بالای ۹۵ درصد جامعه هدف این شهرستان پوشش داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «اسماعیل ابراهیم‌نژاد»عصر امروز(10شهریور) در جمع خبرنگاران درخصوص آئین برگزاری مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه دهه اول محرم حسینی از توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش  بیش از 3 میلیارد ریال بین نیازمندان خبر داد و گفت:‌ امروز شاهد همدلی همه مردم و مسئولان هستم.

 

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به اینکه هزار و ۵۳۰ خانوار نیازمند در شهرستان محمودآباد شناسایی شدند، اظهار کرد: هزار و ۵۲۱ خانوار دریافت کننده بسته‌های کمک مومنانه بودند که می‌توان گفت بالای ۹۵ درصد جامعه هدف این شهرستان پوشش داده شد.

 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی خدمات ارائه شده در مرحله دوم ۳ میلیارد و ۱۴۶ هزار ریال بوده است، تصریح کرد: از این مبلغ، ۲ میلیارد و ۸۳ هزار ریال از ۱۴۷ مورد منابع خيرين و كمک‌های مردمی و یک میلیارد و ۶۳ هزار ریال از ۵ دستگاه‌ همكار و نهادها در محمودآباد تامین شده است.

 

ابراهیم نژادبا بیان اینکه در دهه آخر ماه صفر با بهره گیری از ظرفیت معنوی اربعین حسینی، سالروز شهادت امام رضا(ع) و رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) نیز بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد، خاطرنشان کرد:از تهیه و توزیع ۳۰ کارت هدیه، ۲ سری جهیزیه، ۳۵۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰ بسته پوشاک و کفش در این مرحله از رزمایش مومنانه خبر داد و افزود: پرداخت ۲ قسط عقب‌مانده  شامل(قبوض و اجاره بها) و توزیع ۴ هزار و ۵۷۷ غذای گرم از دیگر خدمات ارائه شده در رزمایش مرحله دوم در بازه زمانی از ۳۱ مرداد ماه تا ۹ شهریور بود.

کد خبر 966560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha