جشنواره امر به معروف و نهی از منکر در همدان برگزار می‌شود

اصغری گفت: جشنواره پژوهشی، فرهنگی و هنری امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

«زهرا اصغری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: جشنواره پژوهشی، فرهنگی و هنری امر به معروف و نهی از منکر در همدان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی است افزود: این جشنواره در حال برنامه ریزی است که پیش‌بینی می‌شود فراخوان جشنواره در مهر ماه سال جاری منتشر شود.

اصغری با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان آذر ماه ارسال آثار و دی ماه داوری آثار انجام شود گفت: اختتامیه و اعلام اسامی برندگان جشنواره فرهنگی هنری امر به معروف ونهی از منکر همزمان با دهه فجر سال جاری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه احتمال دارد این جشنواره به صورت منطقه‌ای (غرب کشور) برگزار شود گفت: این جشنواره در بخش‌های پزوهشی شامل مقاله و بخش هنری در قالب عکس، پوستر نقاشی، شعر کلیپ و ... برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره با نگاه پژوهشی و هنری، احیا فریضه امر به معروف ونهی از منکر است، فریضه‌ای که شاید اندکی به فراموشی سپرده شده است، این جشنواره تلاش خواهد کرد تا خلأ‌های این حوزه را شناسایی کرده و در صدد رفع آن در سطح دانشگاه‌ها برآید.

اصغری یادآور شد: این نکته را نباید فراموش کرد که امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که اهتمام به انجام آن موجب رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی در جامعه خواهد شد.

 

کد خبر 966752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha