ارائه خدمات رایگان مشاوره سلامت روان در گراش

به همت معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش، خدمات مشاوره سلامت روان برای مردم این شهرستان به صورت رایگان ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از گراش، در راستای حفظ سلامت روان افراد جامعه با بهره‌ مندی از توان اساتید و افراد توانمند واحد سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد دانشکده علوم پزشکی گراش، خدمات مشاوره سلامت روان به صورت رایگان در این شهرستان انجام می شود.
 
 
آموزش مهارت های فرزندپروری، آموزش مهارت های زندگی، خود مراقبتی در سلامت و مشاوره های عمومی از جمله خدمات این دانشکده در راستای توانمندسازی همشهریان است.

 

همچنین غربالگری تکمیلی و مداخلات مختصر در سوء مصرف مواد، مداخلات روانشناختی برای بیماران مبتلا به اختلال روان پزشکی و مداخلات روانشناختی در حوزه سلامت اجتماعی از دیگر خدمات حوزه سلامت روان این دانشکده برای مردم شهرستان گراش است.

 

خدمات کارشناس سلامت روان در مرکز خدمات جامع «محمد رسول الله (ص)» گراش به صورت رایگان انجام می گیرد و این واحد از روز شنبه تا پنجشنبه از سات هفت و نیم صبح تا 13 ظهر آماده ارائه خدمات به اهالی این شهرستان است.

 

شهروندان گراشی می توانند از طریق شماره تماس ۵۲۴۴۲۲۲۴ داخلی ۲۱۵ با کارشناس سلامت روان این مرکز ارتباط برقرار کرده و خدمات مشاوره را به صورت تلفنی دریافت کنند.

کد خبر 966807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha