فردا آخرین مهلت واریز علی الحساب قسط دوم هزینه سفر حج تمتع ۱۴۰۰

میرقاسم پور گفت: فردا آخرین مهلت واریز علی الحساب قسط دوم هزینه سفر حج تمتع ۱۴۰۰ برای زائران است.

«سیدعلی میرقاسم پور» ظهر امروز (سه شنبه 11 شهریور) با حضور در دفتر خبرگزاری شبستان در گفتگوی خبری گفت: زائران حج تمتع تا فردا (چهارشنبه 12 شهریور) مهلت دارند علی الحساب قسط دوم هزینه سفر حج تمتع سال 1400 را واریز کنند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: با توجه به تعطیلی حج امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، با پیگیری های مسئولان و سازمان حج و زیارت ارز نیمایی برای هزینه حجاج در نظر گرفته شد.

 

وی اظهارداشت: برای بهره مندی زائران از این ارز نیمایی، زائران امسال برای سال آینده ثبت نام شدند تا هزینه آنها کاهش یابد.

 

میرقاسم پور با بیان اینکه تا کنون زائران دو سوم هزینه ارز را واریز کردند، گفت: با نظر بانک مرکزی مقرر شد یک سوم باقیمانده از سوی زائران حج واریز شود.

 

وی افزود: به منظور رفاه حال زائران و بهره مندی از ارز امسال برای اعزام به حج در سال آینده، برنامه ریزی شد تا زائران علی الحساب قسط دوم خود را نیز واریز کنند تا با در زمان ثبت نام مجدد حج سال آینده در بهمن ماه با هزینه چند برابری مواجه نشوند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان خاطرنشان کرد: اگر به هر دلیلی زائران نتوانند وجه علی الحساب خود را واریز کنند، اسامی آنها در کاروان وجود دارد ولی پرداخت آنها با اعلام نرخ جدید خواهد بود.

 

وی یادآور شد: از مجموع دو هزار و 772 نفر از زائران واریز کننده قسط اول استان، تا کنون نیز یک هزار و 650 نفر نیز موفق به پرداخت علی الحساب قسط دوم نیز شده اند.

 

میرقاسم پور گفت: سهمیه استان گلستان در حج تمتع دو هزار و 835 زائر با 21 کاروان است که 16 کاروان اهل سنت و 6 کاروان شیعه هستند.

 

کد خبر 966839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha