برگزاری برنامه های ماه محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد

قره خانی گفت: برنامه های ماه محرم و سوگواری امام حسین(علیه السلام) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اکبر قره خانی» ظهر امروز (سه شنبه 11 شهریور) در طرح سه شنبه های تکریم و حضور در منزل خانواده شهیدان حیدر و مهدی ساورسفلی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، کانون فرهنگی و هنری مساجد طرح سه شنبه های تکریم را با حضور در منزل خانواده های شهدا در نظر گرفته است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری اباصالح(عجل الله تعالی) روستای النگ کردکوی ادامه داد: در قالب این طرح امروز(سه شنبه ۱۱ شهریور) با حضور در منزل شهیدان حیدر و مهدی ساورسلفی یاد این دو شهید روستای النگ گرامی داشتیم.

 

قره خانی ابراز داشت: با وجود شرایط سخت کرونایی برنامه های مساجد در ایام محرم را با توجه به دستورالعمل های بهداشتی برگزار کردیم و خوشبختانه عزاداران حسینی نیز همکاری خوبی داشتند.

 

وی بیان کرد: مهدی ساورسفلی نخستین شهید این خانواده است و در سوسنگرد در بمباران دشمن بعثی به شهادت رسیده است و همسر و فرزندان شهید در گرگان سکونت دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری اباصالح(عجل الله تعالی) روستای النگ کردکوی ابراز داشـت: خلبان شهید حیدر ساورسفلی در سال 65 بر اثر بمباران هوایی در پایگاه مسجد سلیمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و این شهید بزرگوار متاهل است و دو فرزند دارد که فرزند و همسر این شهید بزرگوار در اصفهان سکونت دارند.

 

کد خبر 966931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha