حمایت از ظرفیت‌های خوزستان در  حوزه کشاورزی به امنیت غذایی کشور کمک می‌کند

قالیباف گفت: خوزستان ظرفیت گسترده و بالایی در حوزه کشاورزی دارد که در صورت حمایت می‌تواند باعث ارتقای امنیت غذایی کشور شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدباقر قالیباف» عصر امروز (سه‌شنبه 11 شهریور) در حاشیه بازدید از پروژه فولادسازی شادگان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خوزستان فرصت‌های بسیاری در حوزه صنعت، کشاورزی، توریست و تجارت وجود دارد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با وجود تمام این ظرفیت‌ها و استعدادها، مشکلات خوزستان بسیار زیاد است تصریح کرد: این موضوع به سیاست‌گذاری‌ها و رویکردها برمی‌گردد.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه در شرایط کنونی بسیاری از فرصت‌ها به تهدید تبدیل شده و این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرده که حل آن نیازمند تدبیر است.

 

قالیباف به نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و برنامه‌ هفتم توسعه کل کشور اشاره کرد و افزود: قطعا در این قوانین خوزستان به طور ویژه دیده می‌شود تا مشکلات این بخش تا حدود زیادی رفع شود.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین در برنامه هفتم توسعه احکامی را خواهیم دید تا مباحث مهم استان از جمله صنعت، آب و فاضلاب و کشاورزی دیده و حمایت شود.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده خوزستان در حوزه کشاورزی عنوان کرد: این استان ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی دارد که در صورت حمایت می‌تواند باعث ارتقای امنیت غذایی  کشور شود.

 

کد خبر 967043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha