توزیع ۶۰ بسته حمایتی کانون فرهنگی و هنری عدل کوهرنگ بین نیازمندان

فرامرزی گفت: در راستای اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی ۶۰ بسته حمایتی با کمک خیرین توسط کانون فرهنگی و هنری عدل کوهرنگ بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«زهرا فرامرزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای دومین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان ۶۰ بسته حمایتی بین نیازمندانی که از قبل توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری عدل کوهرنگ شناسایی شده بود توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع کوهرنگ ادامه داد: توزیع این بسته های حمایتی با رعایت شئونات و حفظ آبروی شهروندان توسط اعضای کانون فرهنگی هنری عدل کوهرنگ بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: این بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری عدل و با حمايت های مردم، هيئت امنا و پایگاه بسیج مسجد جامع کوهرنگ بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

 

فرامرزی بابیان اینکه این بسته های معیشتی شامل برنج، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، نخود، تن ماهی و ماکارونی است گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی سه میلیون ریال است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عدل مسجد جامع کوهرنگ ادامه داد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان و به طبع آن در شهرستان کوهرنگ تاکنون چهار مرحله از رزمایش مواسات و همدلی به همت اعضای کانون اجرا شده است.

 

کد خبر 967096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha