نگاه به درون لازمه رونق اقتصادی است

حجت الاسلام طهماسبی، با بیان اینکه اقتصاد کشور با تکیه به ظرفیت های درونی شکوفا خواهد شد، گفت: در این راستا باید ظرفیت های درونی شناسایی و مورد بهره برداری قرار گیرند.

حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه امروز اشاره کرد و اظهار داشت: ثبات قدم داشتن و روحیه جهادی رمز موفقیت در تمام عرصه‌ها است.

 

امام جمعه کوهدشت بر ضرورت مبارزه با فساد تأکید کرد و ادامه داد: ریشه کن کردن و برخورد جدی با مفاسد اقتصادی در رشد و شکوفایی اقتصادی مؤثر است.

 

وی با بیان اینکه در سایه مدیریت جهادی باید با فساد برخورد شود، اظهار کرد: مدیریت جهادی از مؤلفه های مهم رونق اقتصادی است.

 

حجت الاسلام طهماسبی اذعان داشت: مبالغی که از مجرمین و مخلین نظام اقتصادی باز پس گرفته می شود، در حوزه تولید وارد شود و با نظارت دقیق بر بازار در زمینه شکوفایی آن اقدام شود.

 

وی حرکت به سمت جهش تولید و برطرف ساختن موانع تولید را ضروری خواند و اظهار داشت: با فراهم ساختن زیرساخت های لازم باید در تقویت تولیدات داخلی نقش آفرینی کرد.

 

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: باید اقتصاد کشور را با نگاه به درون، تکیه بر توانایی ها و ظرفیت های داخلی کشور، کشف و بهره برداری از ظرفیت ها و تکیه بر نیروی جوان، تقویت روحیه جهادی و انقلابی رونق بخشید.

کد خبر 967224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha