خانواده شهید «زارعی طولابی» تکریم شدند

طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهید«غلامحسین زارعی طولابی» در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد امروز(12 شهریور) در مراسم تکریم از خانواده شهید زارعی طولابی، با بیان اینکه خانواده شهدا را چشم و چراغ این ملت هستند، اظهار داشت: امنیت و اقتدار کشور عزیزمان مرهون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام است.

 

حجت الاسلام و المسلمین« سید احمد رضا شاهرخی» با بیان اینکه مسئولان از خون شهدا به این جا و مقام رسیده‌اند و باید خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا باشند افزود: ایمان به خدا، ولایتمداری و حرکت در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی سبب ماندگاری نام شهدا شده است‌.

 

وی با اشاره به اینکه استقامت و پایداری خانواده شهدا سبب تداوم این انقلاب شده است گفت: خانواده معظم شهدا سبب برکت این مملکت هستند و بای قدردان یکایک این عزیزان باشیم.

 

 در این مراسم از «کبری محمدی» مادر شهید غلامحسین زارعی طولابی تجلیل شد.

 

شهید« غلامحسین زارعی طولابی» متولد 15 آبان سال 1346 است که در تاریخ 18 خرداد سال 1365 در منطقه حاج عمران به شهادت رسیده است.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران  به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دهه کرامت در سراسر کشور اجرایی شده است.

کد خبر 967265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha