۹ واحد مسکونی توسط یک خیر در شهرری وقف شد

۹ واحد مسکونی برای همراهی و کمک به زندگی زوج های جوان در شهرری توسط یک خیر وقف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حجت الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: ۹ واحد مسکونی ۶۰ متری نوساز که امسال در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع احداث شده است توسط یک خیر نیک اندیش وقف شد.


وی با بیان اینکه باید موضوع وقف، آثار، برکات و کارکردهای زیبای آن با استفاده از ابزارهای نوین آموزشی، فرهنگی و هنری وارد زندگی مردم شود، افزود: واقف این مجتمع، نیتش کمک به زوجهای جوان بوده و برای این منظور اقدام به خرید زمین و سپس احداث و وقف آن به جوانان کرده است.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خاطرنشان کرد: طبق نیت این واقف و خیر،این واحدها به مدت یک سال بصورت رایگان در اختیار زوج هایی قرار می گیرد که تازه ازدواج کرده و برای تهیه مسکن مشکل دارند.

این مسئول به نیت زیبای دیگر این واقف اشاره کرد و  ادامه داد: کسانی که صاحب فرزند شوند می توانند به مدت دو سال از این واحدهای مسکونی استفاده کنند که یکی از بزرگترین محسنات این عزیز واقف می باشد.


صادقی گفت: تمام اقدامات لازم برای وقف انجام شده و در حال ثبت واحدها در اداره اوقاف شهرری هستیم و زوج ها نیز از طریق مراکز خیریه شناسایی شده و به یاری خدا آماده سکونت در این واحدها هستند.

کد خبر 967345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha