توزیع بیش از یک هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان های فارس و سیستان و بلوچستان

مردانی سامانی از توزیع بیش از یک هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان های فارس و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا مردانی سامانی»، امروز (چهارشنبه 12 شهریور) در مراسم توزیع یک هزار بسته تحصیلی مرکز نیکوکاری «قلب های سبز» شیراز گفت: امروز شاهد برگزاری برنامه «مهر سبز، پویش سبز» هستیم که توزیع لوازم التحریر برای بیش از یک هزار دانش آموز مناطق محروم استان فارس و سیستان و بلوچستان در نظر دارد.

مدیر مرکز نیکوکاری «قلب های سبز» شیراز افزود: از این میان، 300 بسته برای سیستان و بلوچستان و سایر بسته ها برای مناطق محروم فارس در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مرکز نیکوکاری «قلب های سبز شیراز» با همکاری شهرداری شیراز به تهیه اتوبوس شادی اقدام کرده که با هدف شادی در شروع سال تحصیلی جدید تزیین شده است.

مردانی سامانی تاکید کرد: اتوبوس شادی عازم مناطق محروم می شود و با رعایت نکات بهداشتی کرونا، دانش آموزان با سوار شدن در اتوبوس، بسته لوازم التحریر دریافت می کنند.

وی با اشاره به محتوای بسته ها عنوان کرد: بسته های تهیه شده، شامل دفتر، خودکار، مداد مشکی و قرمز، مداد رنگی، جامدادی، مسواک، خمیردندان، ماسک و خط کش، پاک کن، مداد تراش و کفش است.

مردانی سامانی ادامه داد: تعداد دفترها برای طول سال تهیه شده و برای حدود 250 دانش آموز سه پایه اول ابتدایی، 250 سه پایه دوم ابتدایی، مقاطع راهنمایی و دبیرستان هر کدام 250 نفر بسته تهیه شده است. 

وی اضافه کرد: در طرح سال گذشته یک هزار و 200 دانش آموز مورد حایت قرار گرفتند و امسال بیش از یک هزار دانش آموز حمایت می شوند که مراسم توزیع تا اول مهر ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز نیکوکاری «قلب های سبز» شیراز با ذکر سایر فعالیت های این مرکز گفت: سایر فعالیت های این مرکز، حمایت از بیماران پروانه ای فارس بود که به لطف خیران در شهریورماه جاری، بیماران پروانه ای استان بوشهر حمایت شدند و از آبان نیز بیماران پروانه ای سیستان و بلوچستان تحت مایت دارویی مرکز قرار خواهن گرفتد که ارزش هر بسته دارویی نیز 300 تا 600 هزار تومان است.

وی ادامه داد: افتتاح 2 کتابخانه در مناطق محروم شهر شیراز و توزیع 2 هزار و 500 بسته معیشتی میان نیازمندان در ایام کرونا، توزیع بیش از 2 هزار بستنی در طرح «پویش بستنی سبز» در فصل تابستان، توزیع بسته های تنقلات، اسباب بازی و بیش از سه هزار کتاب داستان در ایام کرونا از دیگر فعالیت های این مرکز نیکوکاری بوده است.

مردانی سامانی در این برنامه همچنین اعلام کرد: این مرکز نیکوکاری در مهر امسال به افتتاح خانه فرهنگ «قلب های سبز» در منطقه «وزیرآباد» شیراز اقدام خواهد کرد.

 

 

کد خبر 967456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha