۱۲۰ بسته گوشت بین نیازمندان آستارا توزیع شد

معاشرتی گفت: در دهه اول ماه محرم ۱۲۰ بسته گوشت گوسفندی بین نیازمندان آستارا توزیع شد.

«رضا معاشرتی» به تشریح عملکرد کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا در دهه اول محرم پرداخت و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در ایام دهه اول محرم اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) به خوبی از عزاداران حسینی استقبال و میزبانی کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس سه هزار ماسک بین عزاداران توزیع شد، افزود: در ایام دهه اول محرم همچنین در راستای مبارزه با کرونا ویروس و جلوگیری از شیوع آن در ورودی مسجد صاحب الزمان(عج) عزاداران تب سنجی شدند.

 

وی تصریح کرد: در ایام دهه اول محرم چهار هزار عزادار حسینی توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) تب سنجی شدند.

 

معاشرتی از خرید تونل ضدعفونی برای مسجد صاحب الزمان(عج) خبر داد و گفت: به منظور خدمات دهی بهتر به عزاداران و مقابله با ویروس منحوس کرونا این تونل خریداری شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا ارزش تونل ضدعفونی خریداری شده را ۱۰ میلیون ریال اعلام کرد.

 

وی تصریح کرد: در ایام دهه اول ماه قیام و خون همچنین روزانه با ۲۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده محوطه و سطوح مسجد صاحب الزمان(عج) توسط اعضای کانون ضدعفونی شد.

 

معاشرتی از توزیع ۱۲۰ بسته گوشت گوسفندی در بین نیازمندان خبر داد و اظهارکرد: این بسته های گوشت که به ارزش ۷۰ میلیون ریال و به همت خیرین خریداری شده بود در ایام محرم بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا به توزیع ۴۵ بسته غذایی بین نیازمندان در دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: این بسته های غذایی به ارزش ۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خریداری شده بود که توسط اعضای کانون بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع شد.

کد خبر 967476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha