ذبح ۴۰ راس گاو و گوسفند ایام محرم در روستای تکه نهاوند

سهرابی گفت: در دهه اول محرم ۴۰ راس گاو و گوسفند در روستای تکه شهرستان نهاوند ذبح و گوشت آن بین نیازمندان روستا و روستاهای اطراف توزیع شد.

«علی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری روستای تکه به همت هیات امنا، خیران و اهالی روستا ماه محرم برنامه های متنوعی با رعایت تمام دستور العمل های بهداشتی در روستا برگزار کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه نهاوند افزود: امسال در دهه اول محرم به همت خیران و اهالی روستا بیش از ۴۰ راس گاو و گوسفند نذری ذبح شد و گوشت آن را بین نیازمندان روستا و غیر روستا تقسیم کردند.

 

وی اظهار داشت: همچنین به کمک اهالی روستا و خیرین  مبلغ ۱۷میلیون ۲۲۲ هزار تومان  پول نقد جمع آوری و  به حساب های عمران روستا ،مسجد و هزینه درمان برای اشخاص مریض  در روستا واریز گردید.

 

سهرابی بیان کرد:  هیات امنای مسجد و هیات حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام روستای تکه برای بهتر برگزار شدن عزاداری محرم دوبار تشکیل جلسه دادند و  از مردم و خیران این روستا در خواست کردند  که کمک های مستمر خود را برای انجام کارهای روستا واریز کنند.

 

 وی بیان کرد: امسال نمایشگاه بزرگ از بقیع تا کربلا به دلیل شرایط کرونایی و رعایت سلامتی و حال والدین و خانواده برگزار نشد و به جای آن بانوان روستا با رعایت شیوه نامه بهداشتی در منزل سردار شهید حیدر سهرابی به مدت۱۳ شب به روضه خوانی پرداختند

 

کد خبر 967552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha